Vimexx Facebook

Mijn website is suspended, hoe los ik dit op?

Bijgewerkt op 28-09-2019

Ontvangt je de melding dat je websites “Suspended” zijn? Dat betekent dat de domeinnamen geschorst zijn en daarom ook onbereikbaar zijn. In dit artikel bespreken we stap voor stap de mogelijke oorzaken hiervan.

Kan je nog inloggen in DirectAdmin?

Probeer eerst in te loggen in DirectAdmin. Je kan dan zelf de domeinnamen unsuspenden. Wanneer je een webhosting account hebt, ga dan in DirectAdmin naar “Domain Administration”, vink de domeinnamen aan en klik op “Unsuspend”.

Wanneer je een reseller hosting account hebt, dan kan je de domeinnamen die suspended zijn opzoeken en vervolgens unsuspenden. Het is mogelijk dat een sub-user van je reseller hosting account suspended is, dan kan je deze sub-user dan suspenden of unsuspenden.

Indien je geen e-mail of telefoon hebt gehad van Vimexx, kijk dan of de limieten (schijfruimte en dataverkeer) goed ingesteld staan voor de gebruikers en domeinnamen waar je dit probleem bij ervaart. Lees hieronder de mogelijke oorzaken van suspended zijn;

Heb je je abonnement wel verlengd?

Heb je wel op tijd je reseller hosting of webhosting abonnement verlengd? Dit kan je altijd controleren via het klantenpaneel op vimexx.nl/dashboard. Middels een knop kan je de verlopen abonnementen bekijken en alsnog verlengen. De websites op je webhosting en reseller hosting accounts zullen dan binnen maximaal een half uur weer bereikbaar zijn.
Uitgebreide uitleg over het achteraf verlengen vind je in de handleiding: Kan je een hosting pakket achteraf verlengen?

Overtreding van algemene voorwaarden of Fair use policy?

Wanneer je wel het abonnement gewoon verlengd hebt, dan is het ook goed mogelijk dat je account simpelweg offline gezet is door Vimexx wegens de overtreding van de algemene voorwaarden van Vimexx.

Het kan zijn dat je of een andere website van een sub-user gehackt is en er spam verstuurd wordt. Het is ook mogelijk dat er malware of andere illegale inhoud gehost wordt op één van je websites.

Heb je hier geen bericht over gehad? Neem dan even contact met ons op, om navraag te doen!

De algemene voorwaarden vind je terug op de pagina "Algemene voorwaarden".

De Fair Use Policy vind je terug op de pagina "Fair use policy".

Kom je er nou echt niet uit? Maak je geen zorgen en neem contact op met de helpdesk! Dit kan via de live chat of door een ticket aan te maken!

Heeft deze handleiding je goed geholpen?
- 5 van 5 sterren -