Vimexx Facebook

Is Vimexx telefonisch bereikbaar?

Bijgewerkt op 06-08-2019

We hebben er bij Vimexx voor gekozen om standaard geen telefonische ondersteuning te bieden en hebben daarom geen telefoonnummer beschikbaar op onze website.
Je kunt ons wel bereiken langs de volgende kanalen:

Waarom is telefonische support niet standaard?

We zijn ons ervan bewust dat sommige klanten telefonische ondersteuning prefereren. Er zijn een aantal argumenten waarom wij voor ons huidige support-systeem hebben gekozen;

1. Onze producten kunnen scherp geprijsd zijn (en blijven)

Telefonische support is simpelweg een stuk duurder, omdat 1 medewerker maximaal 1 klant tegelijk kan helpen.
Bovendien is het niet zo flexibel als een chat- of ticketsysteem wanneer er doorverbonden moet worden naar een andere afdeling.

2. Kwaliteit van de antwoorden

Het ticketsysteem is door ons zo ingericht dat een persoon die jou eerder heeft geholpen automatisch weer ingezet kan worden bij een nieuwe- of aanvullende vraag.
Je hoeft niet te worden doorverbonden o.i.d. maar gelijk antwoord omdat onze supportmedewerker de situatie al kent.

3. Betere monitoring van onze support

Na afloop van elk chatgesprek of behandeling van een ticket is er de mogelijkheid om feedback te geven over de wijze waarop jij vindt dat je geholpen bent.
Dit kost maar een paar seconden en geeft ons waardevolle informatie hoe we jou nog beter van dienst kunnen zijn.

Wanneer wel telefonische support?

Aangezien we hebben opgemerkt dat sommige klanten toch een grote behoefte hebben aan telefonische support, hebben we besloten dit tegenwoordig wel mogelijk te maken.
Dit is dan tegen maandelijkse betaling en slechts tijdens kantooruren. Hierdoor hoeft men niet in te leveren op de gebruikelijke support!

Je kunt de telefonische support direct afnemen en vandaag nog met onze support bellen!

Heeft deze handleiding je goed geholpen?