Vimexx Facebook

Wat zijn de verantwoordelijkheden van de supportafdeling?

Bijgewerkt op 09-08-2021

Wij hechten veel waarde aan een optimale klantenservice! We denken altijd graag mee en proberen ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is met wat Vimexx te bieden heeft.

Zo helpt de supportafdeling je graag met:

  • Het vinden van functies in ons webhosting paneel
  • Het adviseren bij bepaalde instellingen
  • Het beantwoorden van vragen op het gebied van domeinnamen en hosting
  • Het aanbieden van mogelijkheden op het gebied van VPS, dedicated servers en andere cloudoplossingen

Waar onze 1e-lijns supportafdeling echter niet voor bedoeld is, zijn de vragen of problemen met jouw website zelf, zoals:

  • Het updaten van je site
  • Het oplossen van errors die afkomstig zijn van je website
  • Het opzetten van een website en de inrichting hiervan
  • Het instellen van DNS records bij externe partijen

Maar mocht je toch geholpen willen worden met een vraag of probleem die meer software- en/of site-gerelateerd is, dan kunnen we je doorverwijzen naar onze 2e-lijns experts. Zij zullen in overleg met jou een inventarisatie maken van de werkzaamheden die moeten plaatsvinden en hoeveel tijd ermee gemoeid zal zijn om alles naar tevredenheid op te lossen.

Hiervoor wordt een uurtarief gehanteerd van 69.95 euro exclusief BTW. Neem contact op met onze medewerkers voor nadere uitleg over de mogelijkheden.

Kom je er nou echt niet uit? Maak je geen zorgen en neem contact op met de helpdesk! Dit kan via de live chat of door een ticket aan te maken!

Heeft deze handleiding je goed geholpen?
- 5 van 5 sterren -