Vimexx Facebook

Onderwerp: Je bent een reseller, maar iedereen ziet dat Vimexx het hostingbedrijf is

28-08-2018 18:02

Als je een reseller bent en je verkoopt domeinnamen en hostingpakketten aan je klanten, blijft Vimexx officieel het hostingbedrijf en iedereen komt hierachter.

Je zoekt op het internet naar het hostingbedrijf van je klant, en je ziet dat Vimexx het hostingbedrijf is.  Je klanten gaan dus weg en je verlies klanten en gaan naar Vimexx.

Deze informatie vind je hier:

www.who-hosts-this.com

 

Kunnen we dit niet oplossen, want ik ben hier niet blij mee,

30-08-2018 18:54
#1618

Hallo Ahmed,

Erg vervelend, dat je op deze manier klanten verliest! Ik was niet op de hoogte van het bestaan van deze service.

Wat de meest gemakkelijke 'workaround' voor dit probleem is, naar mijn weten, is met behulp van Cloudflare.
In dat geval point je mbv nameservers naar Cloudflare en zet je bij Cloudflare de DNS naar je hosting bij ons.
Zodoende zal deze service niet Vimexx tonen, maar Cloudflare.

Met vriendelijk groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice

01-10-2018 16:22
#1686

Waar moet je dat doen?

11-10-2018 00:38
#1699

Daar hoef je niks meer aan te doen. Alle domeinnamen die je aanmaakt worden onder een stichting geplaatst.
Vimexx komt er dan niet meer in voor ;)

25-10-2018 22:44
#1714

Jawel hoor Vimexx staat er nog steeds 

29-10-2018 16:17
#1719

Beste Armand,

Je kunt op https://www.cloudflare.com/ een account registreren en je domein daarop instellen.
Vervolgens kan je daar dezelfde DNS records aanmaken en waar gewenst kan je een Proxy aanzetten voor deze DNS records.

Dan dien je de nameserver te wijzigen naar de nameservers die Cloudflare aangeeft.
Hier staat uitgelegd hoe je je nameservers aanpast: https://www.vimexx.nl/help/wat-is-een-nameserver-en-hoe-wijzig-ik-deze
Dit zou het probleem op moeten lossen.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice

30-11-2018 17:56
#1771

Als klanten zo slim waren hadden ze zelf allang wat geregeld. Neem aan dat ze blij zijn met jouw service. Als je daar een eerlijke prijs voor vraagt is er niks aan de hand.

07-12-2018 20:27
#1792

Zou jullie de uitleg willen uitbreiden, want ik krijg de volgende foutmeldingen.

 

De nameserver ns1 kan niet gebruikt worden. Is de nameserver bereikbaar?

De nameserver ns2 kan niet gebruikt worden. Is de nameserver bereikbaar?

De nameserver ns3 kan niet gebruikt worden. Is de nameserver bereikbaar?

27-12-2018 09:26
#1813

Beste Ah. M,

De nameservers staan los van je DNS template, dus ik zou je even willen vragen hier even langs de chat contact te zoeken.
Dan kunnen we even samen uitzoeken waar dit fout gaat.

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers

Medewerker Klantenservice

- 5 van 5 sterren -