Vimexx Facebook

Onderwerp: Hoe koppel ik vimexx domein aan wordpress installatie in reseller account

01-03-2022 12:17

Hoi, ik heb een reseller account. Heb een package gemaakt en een user voor mijn klant. Die klant heeft zelf bij Vimexx een domeinnaam geregistreerd.

Ik ben op DirectAdmin ingelogd met haar naam. Bij Domain Setup heb ik haar domein toegevoegd en toen Wordpress geïnstalleerd. Als ik naar de url ga krijg ik deze melding:
Deze domeinnaam www.studio33sittard.nl is geregistreerd en geparkeerd bij Vimexx.
Wil je een soortgelijke domeinnaam registreren?
Wil je deze domeinnaam verhuizen?
Wil je een andere beschikbare domeinnaam checken?
Werkt jouw website niet? Volg dan de handleiding domeinnaam koppelen
Wil je een gave website maken of misschien een eigen webshop maken of heb je gewoon webhosting nodig?

Ik moet dus haar domeinnaam nog koppelen aan haar hostingpakket in mijn reselletpakket. Als ik de handleiding domeinnaam koppelen volg, zou ik in haar Vimexx account via Beheren haar hostingpakket in mijn reselletpakket moeten selecteren. Maar dat staat er niet. Ik mis nog ergens een link. Hoe doe ik dit?

02-03-2022 08:41
#3623

Het is al opgelost.

06-03-2022 10:27
#3628

Ik ben benieuwd hoe je het hebt opgelost. Ik heb hetzelfde probleem, allen heb ik de domeinnaam bij mijn eigen reseller-pakket, dus je zou denken dat het dan eenvoudig is..

01-04-2022 17:20
#3664

Beste mevrouw of heer,
Ik zie dat jullie zonder toestemming ons domeinnaam en website hebben verwijderd. 
Graag wil ik met jullie contact komen om zowel domeinnaam als website van Toybouw.nl te activeren.
Graag zie ik uw reactie zsm tegemoet! 

Met Vriendelijke groet,
Aydin Toy

Toy bouw en Interieurbedrijf

- 5 van 5 sterren -