Vimexx Facebook

Onderwerp: Wederverkopersniveau, Nieuwe gebruiker toevoegen

06-07-2021 17:48

Wederverkopersniveau, Nieuwe gebruiker toevoegen blijkt alles fout te gaan, maar laat ik beginnen bij het begin.

  1. Domeinnaam, de gekozen worden via ""Mijn domeinnaam"" dan de keuze "Nameserver" waar klaarblijkelijk 2 opties staan zoals "Vimexx Default" waar ik de keuze maak.
  2. Dan de DNS koppelen aan de hostingpakket deze die " Gekoppeld aan een hostingpakket" Reseller plus

We gaan nu DirectAdmin

  1. In DirectAdmin zijn de stappen "Wederverkopersniveau" en klik dan op "Nieuwe gebruiker toevoegen" en vul aldaar alle gegevens in om een domeinnaam daar aan vast te koppelen.
  2. Ik vink NIET de SSL aan bij dit account
  3. Account gemaakt
  4. Nadien kunnen we inloggen op het zojuist aangemaakte account, dit zonder problemen.
  5. SSL NIET ingeschakeld
  6. Force SSL NO (toggle)

Toenadering website browser

Ik type mijn domeiname in mijn brouwser http://www.nieuwwsberichten.eu,  en krijg de volgende melding te zien

Websites bewijzen hun identiteit via certificaten. Firefox vertrouwt deze website niet, omdat een certificaat wordt gebruikt dat niet geldig is voor nieuwsberichten.eu. Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen: *.zxcs.nl, zxcs.nl
 
Foutcode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN

Zoals ik al schreef ik heb geen SSL toegevoegd aan dit account, ik heb geen Force SSL aangevinkt, hoe kan het dat de website mij dan geen toegang verleend????

Andere fout die eerder voorkwam is het volgende "HHHHHuuuuummmmm we kunne je website niet vinden"

Andere domeinnaam

Zelfde shit zooi dat hij de domeinnaam niet kan vinden.

Zelfde shit zooi met tickets, waar ik om hulp vraag.

ze blijven hangen op SSL is goed?????? what the heck dat vroeg ik helemaal niet.

Tig keer uitgelegd dat ik niets heb aangevinkt, en ook al heb ik niets aangevinkt hoe kan het dat het aangeeft Foutcode: SSL_ERROR_BAD_CERT_DOMAIN

Ook aangegven dat als ik alleen maar een account aanmaak, dat de website gewoon niet te vinden.

Ook geef ik aan het volgende

  1. certificaat wordt gebruikt dat niet geldig is voor nieuwsberichten.eu
  2. Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen: *.zxcs.nl, zxcs.nl

Dit zegt al voldoende lijkt mij, en welke optie ik ook gebruik met nameserver keuze maakt geen ruk uit. En dat willen ze maar niet begrijpen dat er iets aan de hand is met het hostingpakket.

Nu heb ik hulp ingeroepen uit het joomla forum, mensen waarvan ik weet dat zxe wel degelijk verstand hebben om binnen een mum van tijd een website online krijgen. (NIET DUS) zij lopen ook tegen de zelfde probleem aan.

Iemand anders nog andere mogelijkheden om de websites online te krijgen, dat waar Vimexx klaarblijkelijk gewoon niet de tijd voor neemt, en al absoluut niet goed de tickets leest.

 

02-12-2021 23:18
#3421

Dat je die waarschuwing krijgt en dat je 'geblokkeerd' wordt doet die browser Firefox zelf. Nu is het tegenwoordig wel handig om ALTIJD SSL te gebruiken. Dus je kan ook gewoon SSL aanzetten op je domein en dan werkt het paar minuten later.

En zonder ook, als je Firefox akkoord geeft om 'onveilige' website te bezoeken. Ik weet niet wie jij als advies erbij gehaald hebt maar die weten dan ook niet precies wat ze doen. Als je domein niet te vinden is dan zit er iets niet goed in je DNS. Allemaal dus redelijk eenvoudig op te lossen issues dus.

- 5 van 5 sterren -