Vimexx Facebook

Onderwerp: Wanneer hostingaccount actief

16-02-2019 02:45

Ik heb zojuist een hosting abonnement/pakket besteld en ik wil er graag direct mee aan de slag. Na mijn bestelling geen melding hoe en wat verder of hoe lang het duurt voordat het bestelde hosting pakket actief is. Ik was in der veronderstelling dat deze automatisch gegenereerd zou worden en direct actief zou zijn. Erg onduidelijk allemaal...

Iemand ervaring hiermee? Op de website van Vimmexx kan ik hier ook niets over vinden.    

01-04-2019 21:19
#1944

Dag Gerard d,

Heeft u inmiddels uw hosting pakket actief gekregen? 

Ik heb deze avond ook een hosting pakket aangekocht en ik dacht ook dat deze meteen actief ging zijn maar ik zal nog een beetje geduld moeten hebben vrees is. 

03-04-2019 18:53
#1947

Beste Gerard en Shirley,

Omdat we veel problemen hadden met fraude bij betalingen met Creditcard en PayPal, controleren we tegenwoordig iedere eerste betaling langs deze route per gebruiker handmatig.
Dit is dus een eenmalige wachttijd per account, waarmee we de frauduleuze betalingen vrijwel helemaal teniet gedaan hebben.

We controleren dit altijd binnen een dag, mocht het na een dag nog niet gecontroleerd zijn, dan zou ik willen vragen of er contact met ons opgenomen kan worden middels een ticket of langs de chat. Dan kunnen we de situatie direct bekijken.

Excuses voor het wachten!

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

10-04-2019 11:51
#1961

Wellicht handig om dit bij de betaalmogelijkheden PayPal en CreditCard apart te vermelden. Nou heb ik 1,50 extra betaald voor een directe betaling via PayPal, omdat ik anders vanavond de bankoverschrijving pas kon regelen en blijk ik via deze route, ondanks de extra gemaakte kosten toch nog eens extra te moeten wachten.

17-04-2019 09:55
#1975

Beste Robert,

Ik heb even navraag voor je gedaan en voor PayPal werkt het nu volledig geautomatiseerd en dus per direct.
We zijn druk bezig met het verbeteren van de automatische controle bij betalingen langs Creditcard.
Hier verwachten we spoedig ook deze wijziging door te kunnen voeren!

Wat betreft jouw gemaakte extra kosten, begrijp ik dat dit erg vervelend is.
Je kunt hier een ticket over aanmaken, zodat we met je naar een passende compensatie kunnen kijken, indien gewenst!

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

- 5 van 5 sterren -