Vimexx Facebook

Onderwerp: Webhosting opzeggen

23-01-2024 09:21

Stel ik wil mijn domeinen verhuizen en mijn huidige account opzeggen krijg ik dan van
de webhosting mijn geld retour voor de 11 maanden die ik niet heb gebruikt?
 

Een logisch antwoord zou denk ik JA zijn maar naar alle verhalen vraag ik mij dit nu af....

13-04-2024 15:26
#4933

Wel gek dat hier geen antwoord op is gekomen. Ik zit nu eigenlijk met dezelfde vraag. Ik ben omgezet naar een plus abo, terwijl ik basic wil. Maar ik kan nu omschakelen omdat ik eerst de 12 maanden plus moet betalen. En het is onduidelijk of ik dan pas na 12 maanden kan downgraden, of dat ik direct kan downgraden en het verschil terug krijg.

13-04-2024 21:48
#4940

Ik heb ook een downgrade gedaan, dat was op 1 januari.
Ik ontving een factuur waar een negatief bedrag in voorkomt.
Ik vermoed dat dit met de eerstvolgende factuur wordt verrekend.
Ik zal t.z.t. laten weten of dit inderdaad zo is, dat zal op 17 mei zijn.

15-04-2024 12:55
#4944

Ha Sjoerd,

Helaas is dat niet zo. Net duidelijke taal van de serviceafdeling: als u direct na betalen van uw plus abo de boel downgrade dan gaan uw 12 maanden plus verloren (ook al heb je daar voor betaald) en de 12 maanden basic direct in.

Ik heb nooit gevraagd om een plus abo, ik wil bij het aflopen gewoon de keuze hebben om te downgraden. En doordat ze de downgrade knop verstoppen achter het betaal knopje van je nieuwe abo kan je daar dus niet meer bij. Zelfs niet als je nog in dezelfde maand zit waarin je oude hosting af loopt. Dit voelt heel erg onethisch.

- 5 van 5 sterren -