Vimexx Facebook

Onderwerp: onbeperkte ssd opslag

18-01-2023 02:01

Vanaf  'webhosting compleet' krijg je onbeperkte ssd opslag. Echt waar?

Dat leek me sterk!  Toch proberen...

Het gaat in ieder geval niet lekker. Na 65000 MB uploads was het 'quota exceeded'  .Volgende dag kon ik wel verder uploaden, tot 105000 MB.

Toen was het weer 'vol'.

Dus toch beperkte opslag ? Ik hoop  50 TB opslagruimte te gaan gebruiken

 

19-01-2023 17:19
#4233

Ik heb het nagevraagd, en ongelimiteerd betekent echt ongelimiteerd.

Het uploaden gaat nu goed. 

Toch mooi wat Vimexx voor die prijs levert!

En goede service, je moet alleen even geduld hebben.....

 

20-01-2023 21:49
#4235

Onbeperkt SSD-opslag met een max van  500.000 inodes bij compleet, 1.000.000 bij max en 2.000.000 bij extreme
inodes kan je zien als aantal bestanden, dat is inclusief alles dat nodig is binnen je account (dus ook webstats etc.)

Dus onbeperkt met een limiet van aantal bestanden....maar denk dat als je 500 bestanden van 1 TB per stuk wilt plaatsten dit toch echt niet gaat lukken.
Je kan er vanuit gaan dat je echt wel ergens tegen een max zal aanlopen smiley, maar volgens de specs is het onbeperkt...

 

edit:

check de algemene voorwaarden en fair use policy ook even... zo onbeperkt is het dus...

https://www.vimexx.nl/algemene_voorwaarden.pdf

https://www.vimexx.nl/Fair-Use-Policy-v2.pdf

 

06-03-2023 02:42
#4332

Vraag mij wel af wat je allemaal dan wel wil uploaden voor 105GB? Check voor de zekerheid dat je wel aan de fair use policy voldoet (dus geen standaard directory/archive die puur als ftp server worden gebruikt)

09-03-2023 13:41
#4346
Er heeft zich een fout voorgedaan. 1021 Disk full (/var/lib/mysql_tmp/#sql_2f342_4.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device") Onbeperkt opslag????
09-03-2023 13:56
#4347

Beste,

Zoals ook al in deze post wordt beschreven is de opslag inderdaad onbeperkt mits deze aan onze fair use policy voldoen. Als alle bestanden puur websitegerelateerd zijn en het niet wordt gebruikt voor cloudopslag/sharing mag dit.

Op reactie als Michel: Op een duur houd onze opslag voor een server op. Wanneer dat gebeurt krijgt systeembeheer een melding waarna zij de opslag weer vergroten. Wanneer je zo'n bericht krijgt is de kans groot dat het na een half uur wel weer werkt. Mocht dit niet zo zijn kan je altijd een ticket inschieten.

Met vriendelijke groet,

Jard

- 5 van 5 sterren -