Vimexx Facebook

Onderwerp: SSL vernieuwen lukt niet

22-02-2020 23:09

Ik zag vandaag dat mijn website geen geldig SSL-certificaat meer heeft doordat ik een melding in Chrome zag.

Na het klikken op 'Vernieuwen' in DirectAdmin staat er bij status: onbekende fout.

Ik heb herhaaldelijk geprobeerd om het SSL-certificaat te vernieuwen en op een gegeven moment stond er een verloopdatum van 1970.

Wie weet wat ik verkeerd doe?... ohja... en waarom werd het niet automatisch verlengd?

De domeinnaam is dcmanagement.nl en ik heb voor zover ik weet geen wijzigingen aangebracht in DirectAdmin. Verder is Really Simple SSL ook gewoon geïnstalleerd op mijn website (wordpress).

Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

23-02-2020 10:36
#2443

Als je de stappen weet, zal het geen probleem moeten zijn.

Meen 2 weken geleden kwam ik er ook achter, dat SSL-certificaat ook niet meer aanstond. En dat kwam door dat Force SSL niet meer aanstond?

Echter kwam ik nadien er achter dat ook de SSL-certificaat was verlopen????

Ik heb dus die opnieuw aangevraagd, was binnen een 15min alles weer onilne, maar kijk voor de zekerheid ook even na in DirectAdmin bij Domeininstellingen of die ook nog goed ingesteld staat.

 

24-02-2020 16:13
#2456

Roberto, je hebt gelijk met het volgende

op een gegeven moment stond er een verloopdatum van 1970.

Met stom toeval zag ik dit ook staan op de datum van vandaag, ondanks dat ik deze echt wel vernieuwd had in januari dit jaar. Heb hier dan ook een melding van gemaakt.

Eerder kwam ik er ook achter dat de Force SSL uit stond???

Nu kwam ik er vandaag ook achter dat de HSTS niet meer geactiveerd stond.

Het lijkt mij er meer op dat de server een complete reset krijgt wat Vimexx wellicht ook niet is opgevallen.

 

- 5 van 5 sterren -