Vimexx Facebook

Onderwerp: NodeJS

11-07-2019 20:56

Hoi,

Is het ook mogelijk om een zelfgemaakte website met als back end NodeJS te hosten via Vimexx?

Zo ja, kunnen jullie mij de juiste kant op sturen hoe dit te regelen?

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Kevin

12-07-2019 13:15
#2117

Beste Kevin,

Op onze Shared Hosting pakketten is het helaas niet mogelijk gebruik te maken van Node.JS.
We zouden dit wel voor je kunnen installeren op een VPS of Dedicated Server, maar niet op onze Shared Hosting, ben ik bang.

Mochten er verdere vragen zijn, dan horen we het graag!

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

13-07-2019 11:52
#2123

Hoi Arnoud,

Bedankt voor je reactie.

Nog een vraag:

Zijn er mogelijkheden om verbinding te maken met een database via jullie ftp server? Of kan dit alleen via plugins met Wordpress o.i.d.

Ik hoor graag

20-07-2019 16:44
#2131

Beste Kevin,

Excuses voor de late reactie, ik had dit bericht compleet over het hoofd gezien eerlijk gezegd.

Wat betreft je vraag is het mij onduidelijk wat je precies bedoelt.
FTP is namelijk een protocol voor bestandsoverdracht. Databases staan hier los van. Hierin staan slechts tabellen met informatie.
Je kunt echter wel zonder WordPress of andere app je database inzien, als je dat bedoelde.
Dit kan je doen langs phpMyAdmin: https://www.vimexx.nl/help/phpmyadmin-voor-mysql-databases

Hopelijk kan je iets met bovenstaande informatie :)

Met vriendelijke groet,
Arnoud Rutgers
Medewerker Klantenservice

07-03-2021 21:31
#2994

Whoopsie, Ik heb perongelijk gereageerd.... Negeer mij maar :-)

26-03-2021 08:31
#3030

Via een SSH tunnel kun je ook verbinding maken met jouw database en dan bijvoorbeeld via HeidSQL of Navicat deze vanaf je PC of laptop te onderhouden. Ik weet alleen niet of dit ook gaat met shared hosting. Misschien dat een Vimexx medewerker hier iets over kan melden.

- 5 van 5 sterren -