Vimexx Facebook

Onderwerp: cronjob aanmaken?

11-02-2018 20:26

Hallo,

Ik had een vraag over cronjobs ik wil die graag gaan gebruiken voor mijn voorraden up to date te houden.

ik hab al zitten kijken bij de meest gestelde vragen hier: Waar maak ik de cronjob aan?

Maar hoe weet ik welke link ik moet gebruiken zo dat ik de goede heb voor de voorraad updates?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr,

Marco

12-02-2018 11:53
#1114

Beste Marco,

Dank voor je post op ons forum!

Als je gebruik maakt van een specifiek stuk website software, dan kunnen de software makers je vertellen wat je precies moet instellen. Als je de site door een website bouwer gebouwd hebt dan kan je dat ook aan diegene vragen. Er moet namelijk wel iets gebouwd worden wat de voorraad dan telkens op haalt, dit kan met een PHP script bijvoorbeeld gebeuren.

12-02-2018 20:43
#1123

Beste Naud,

Ik ben van plan zelf een webshop over te zetten naar wordpress.

En dan via wp import ga ik de producten erin zetten.

Wat ik weet zit er bij dat programma ook een cronjob gedeelte zou ik het daar dan kunnen instellen ofzo?

Gr,

Marco

12-02-2018 21:22
#1125

Beste Marco,

We hebben veel klanten die werken met wordpress import cronjobs. Je kan deze gewoon in jouw controlepaneel van jouw hostingpakket (DirectAdmin) instellen. Normaal geeft Wordpress en het specifieke import script jou exact een handleiding wat je moet instellen in DirectAdmin. Je kan dit dus gewoon binnen een hosting pakket van Vimexx gebruiken!

Fijne avond Marco.

13-02-2018 20:18
#1135

Beste Mitchel,

Ik gebruik het programma WP All import van soflyy.

Ik gebruik nu nog de gratis versie maar bij de betaalde versie kan je dus ook cronjobs instellen,

Is het dan de bedoeling dat ik die cronjobs via die pagina doorlink naar mijn DirectAdmin ofzo?

Of begrijp ik het nu niet goed?

Gr,

Marco

14-02-2018 16:08
#1139

Beste Marco,

Dank voor je reactie.

De cronjobs moet je in ons systeem handmatig aanmaken, dat gaat helaas niet automatisch via die plugin. Zie: https://www.vimexx.nl/help/hoe-maak-ik-een-cronjob-aan.

- 5 van 5 sterren -