Vimexx Facebook

Onderwerp: Support

25-11-2017 15:56

Beste,

Wat ik wel erg jammer vind is dat de live chat er in het weekend niet meer is.

Hierdoor duurt het natuurlijk erg lang als je website offline gaat voor dat je hulp krijgt, naar mijn mening is dit wel een slechte zaak voor een hoster?

Waarom hebben jullie dit besluit genomen?

Mvg.

27-11-2017 15:18
#954

Beste Iwan,

Dank voor je post op ons forum.

De chat is vrijwel vanaf het begin nooit online geweest in het weekend. We zijn wel aan het kijken of we de chat in het weekend weer online kunnen brengen op bepaalde tijdstippen. In het weekend behandelen we wel gewoon tickets in meerdere rondes, mocht je dus een probleem hebben dan is het niet zo dat je geen reactie krijgt en word je dus gewoon verder geholpen.

Wij hanteren scherpe prijzen, hierdoor is het niet 123 te realiseren om ook personeel in het weekend fulltime te laten werken, maar we blijven kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren/uitbreiden. Dank voor je begrip.

08-12-2017 22:35
#975

Beste Naud,

Bedankt voor je reactie dat begrijp ik volkomen, misschien is het dan handig om iets van pre te kunnen selecteren als iemand zijn website down is waardoor de support bijvoorbeeld een sms krijgt maar dan ook alleen daarvoor. Natuurlijk begrijp ik dat ook support slaap nodig heeft :) het is maar een idee om Vimexx nog better te maken dan het al is.

Mvg.

09-12-2017 00:09
#976

Hi Iwan,

In het weekend is de support via een ticket/email gewoon bereikbaar. Indien een website een probleem vertoont wat door een server probleem komt, dan zullen wij hier automatisch in 10 seconden ook al, een melding van krijgen. Mocht het een ander probleem zijn en je wil ons toch graag bereiken? Open dan een ticket! Onze collega's helpen je de gehele zaterdag én zondag met plezier en zullen al je vragen met de volle motivatie en oplossingsgerichtheid zoals altijd behandelen! 

09-12-2017 17:14
#977

Beste Mitchel,

Bedankt voor je antwoord wist dus niet dat jullie een melding kregen als een site een probleem krijgt.

Mvg.

09-12-2017 20:19
#978

Hi Iwan,

Geen probleem! We monitoren alles zeer uitgebreid. Wist je bijvoorbeeld dat we vanaf 30 plekken in de wereld elke 10 seconde controleren of de server op alle diensten goed en wel reageert? Mocht dit niet het geval zijn, dan word direct een storingsteam van minimaal 3 collega's gebeld door het systeem en gewaarschuwd voor het (eventuele) probleem. Zodoende zijn wij vaak een opkomende storing al voor, of kunnen wij deze uiterst snel verhelpen! 

- 5 van 5 sterren -