05-08-2026 17:22

27 juli j.l. heb ik een tweetal domeinnamen aangevraagd hier bij Vimexx. Na een week niks gehoord te hebben ben ik toch maar eens gaan kijken in mijn Controle Paneel. Melding: "Problemen met verwerken". Met daarboven: "Let op! voor een 'es' domein moeten de nameservers van te voren al bereikbaar zijn."

Ik heb hier geen e-mail over ontvangen, de domeinnamen zijn nog gewoon vrij te claimen door iemand anders, en als ik op de Live Chat vragen stel wordt ik eerst verwezen naar het Ticket Systeem omdat men niet kan helpen via de Live Chat (waarom heb je dan een Live Chat?), om vervolgens binnen 24 uur nog geen reactie te zien.

Het gaat om een simpele handeling: het wijzigen van de nameservers van de domeinen die ik heb vastgelegd (of niet vastgelegd inmiddels...), maar zo'n simpele handeling als deze, zou de eindgebruiker toch zelf moeten kunnen doorvoeren voor "onlangs geregistreerde domeinnamen"?

Ik zie de domeinnamen alleen bij Bestellingen, maar niet bij "Mijn domeinnamen".

Wie ervaart ook zulke slechte customer support vandaag de dag bij Vimexx? De responsetijden zijn erg hoog en men lijkt niet te willen of te kunnen helpen. Heb moederbedrijf Team.blue ook een e-mail gestuurd met mijn bevindingen. Dit is echt in-en-in triest.

Vimexx: best beoordeelde webhosting provider! - 5 van 5 sterren -

5 Sterren? Nou, niet op deze planeet in ieder geval.