Ik gebruik samen met mijn partner gezamelijk meerdere e-mail accounts. Mijn partner zit al een tijdje op Windows 11 met de als standaard nieuwe Outlook. In deze Outlook omgeving heeft ze zonder enig probleem 4 -mail accounts ingericht. Deze draaien bij Vimexx. Vorige week hebben we 4 websites verhuisd naar Vimex en dus ook de e-mail accounts. Het lukt ons niet om deze 4 nieuwe e-mail accounts toetevoegen aan de nieuwe Outlook omgeving. Er komt aan het eind van het proces de error melding dat er een app-wachtwoord moet worden gebruikt die anders is dan de IMAP wachtwoord. Deze zou Vimexx ons moeten geven ... Bij Vimexx weten ze niet hoe dat moet .... We zijn er al drie dagen mee bezig... Heel vreemd omdat er al eerder 4 andere e-mails accounts werken zonder dat er een app-wachtwoord gevraagd werd. Aan de inrichting ligt het niet want in de oude Outlook omgeving op mijn PC werkt het in de oude Outlook prima en ook op mijn mobile voor alle 8 e-mail accounts. Wie heeft voor ons de oplossing.