Vimexx Facebook

Onderwerp: Timing opzeggen hosting

04-08-2024 12:26

Hallo, ik krijg een bericht over het betalen van de jaarlijkse hosting. De site was ik allang vergeten en ik wil hem niet verlengen. Maar daar stopt de service: niet verlengen is geen optie. Eerst ruim € 80 betalen. Dat doen andere bedrijven beter. Waarom geen periode aangeven waarop je kunt opzeggen?! Waarom zulke vreselijke 'service'?

04-08-2024 19:58

Situatie via ticket uitleggen met het verzoek per direct op te zeggen.

16-08-2024 14:09

Ik heb ook vergeten website . Probeersel. Nooit echt gebruikt maar gehouden om ooit misschien een echte website te maken. Nu hebben ze daar een andere soort abonnement van gemaakt. Deze kost nu 93,50 in plaats van 54,53 €. Het zou nu te laat op op te zeggen. Ik heb het factuur geprotesteerd en een oplossing gevraagd.  Communicatie met Vimmex vriendelijk maar moeilijk . 

17-08-2024 14:52

Artikel 17.5 zegt: "Indien Opdrachtgever voor de verloopdatum niet heeft voldaan aan de verplichtingen die horen bij de automatische verlenging van de Diensten dan wordt de Overeenkomst geacht te zijn ontbonden op de verloopdatum." 

Ik ga er vanuit dat je het kan laten gaan? Ik zit namelijk ook met dit probleem. Toen ik twee domainen had gekocht kreeg ik gratis .online er bij nu moet ik ruim €50 betalen per domain.

23-09-2024 09:28

In een opwelling heb ik afgelopen jaar een domeinnaam geregistreerd, en nu 2025 nadert is mij niet gevraagd of ik het voor 2025 wil behouden en de rekening betalen, nee ze hebben zelf de bestelling voor volgend jaar gemaakt en of ik maar even 150,35 betalen wil en account opzeggen kan niet met een openstaande bestelling?,maar ik heb ook reeds een Engelse email ontvangen die me laat weten dat de domeinnaam per 26 oktober vervalt tenzij ik betaal bij mijn provider, probleem opgelost zou ik zeggen en indien nodig over deze handelswijze in discussie gaan met de edelachtbare heer kantonrechter 

- 5 van 5 sterren -