Vimexx Facebook

Onderwerp: Ik heb al een hosting pakket maar wil de website builder gebruiken.

22-11-2023 07:52

Hoi,

Klopt het dat de website builder pakket en mijn hosting Start pakket twee verschillende pakketten zijn? Het is zonde van het geld om twee pakketten te hebben. Ik wil gewoon een simpele website opzetten via de website builder. Maar wil ik gebruik maken van de Premium templates dan moet ik daarvoor betalen per maand terwijl ik al een hostingpakket heb!

Ik ben geïnteresseerd in de website builder met de veronderstelling dat alles 'geregeld' wordt en dat ik niet zelf updates moet uitvoeren van het template, zoals wel moet als ik zelf Wordpress zou installeren op mijn hosting pakket. Plugins die outdated raken, de site die je moet dichttimmeren met plugins voor beveiliging. Ik zou graag weten of dit alles met de sitebuilder 'geregeld' wordt voordat ik er voor ga betalen?

P.S. Bij de website builder pakketten pagina overzicht staat er dat je bijv. bij de gratis versie 1 pagina krijgt. Bedoelt men daarmee website/domeinnaam? Ik neem aan van wel?

P.S.S. En wat is het verschil tussen de vimexx.com en vimexx.eu website? Als ik naar .eu ga moet ik weer opnieuw inloggen, dat is erg verwarrend. 

Bedankt.

02-12-2023 12:08
#4753

Dit zou ik precies ook graag weten. DFus ik ben benieuwd naar het antwoord van Vimexx.

 

 

14-01-2024 11:54
#4817

Ha Rudolf en Frank, 

zijn jullie er al achter?  Ik heb hetzelfde probleem.

Had via sitebuilder iets gemaakt maar er ontbrak een SSL certificaat, deze kon ik niet vinden via sitebuilder dus een hosting pakket gekocht.

Resultaat; alsnog werkt mijn site niet voldoende vanwege de dubbele koppeling en ik wil graag mijn hosting ontkoppelen. Ik heb alleen geen idee wat de gevolgen zijn, moet ik dan mijn eerder gemaakte site opnieuw maken? Ik wil graag verder maar mijn ticket is nog steeds in behandeling.

Ben erg benieuwd of jullie, of iemand anders, meer weet.

 

Bedankt alvast

- 5 van 5 sterren -