Vimexx Facebook

Onderwerp: Wanhopig!

25-05-2023 16:32

Heeft iemand enig idee hoe ik buiten een ticket om contact kan krijgen met iemand van Vimexx? Ik heb/had namelijk malware op mijn pakket. En dit speelt nu al 9 dagen, maar via de tickets kan ik 1 reactie geven per keer en een maximaal aantal tekens gebruiken en kan ik zaken niet goed uitleggen. Waardoor ik na het verzenden van mijn antwoord op de ticket de volgende vraag niet kan stellen. Mijn sites waren geblokkeerd en voor mij gewhitelist, maar ik kan er nu al een paar dagen er niet bij. Laatste x gaf support aan dat ik nog iets van Malware op mijn pakket had en dat was dinsdag rond 16.00 ik heb dat toen opgeruimd en rond 16.50 gereageerd, maar nog geen reactie ontvangen. Daarbij wil ik backups van sites terug zetten via installatron en krijg dan een melding dat php niet aanwezig is error 500, maar dit heb ik nog niet kunnen melden evenals dat mijn sites voor mij niet zichtbaar zijn ondanks het whitelisten,  omdat als ik reageer mijn ticket onderaan de stapel komt, maar ik nu al wel bijna 2 dagen wacht op een reactie en ik snap dat de mensen bij Vimexx druk zijn, maar als ik normaal zou kunnen communiceren dan zou dit binnen 1 dag mis 2 opgelost kunnen zijn, maar we zijn inmiddels 9 dagen onderweg en  volgende week is het Pinksteren en ik zou echt heel graag dit probleem oplossen voordat het weekend begint, omdat mijn sites anders 2 weken offline zijn. Daarom zou ik graag willen weten of er meer manieren zijn om in contact te komen  mailen kan namelijk niet, omdat dit als aparte ticket wordt opgepakt en die dan wordt gesloten, omdat ik al geholpen wordt in de andere ticket en dat snap ik, maar ik wil bijvoorbeeld graag een mail kunnen sturen om alles in 1 keer kort te sluiten en actie te ondernemen of iemand spreken, zodat dit zo snel mogelijk opgelost is. Hoop dat iemand een andere manier weet om in contact te komen met de mensen bij Vimexx 

26-05-2023 18:57
#4467

via de chat dan best

29-05-2023 11:53
#4469

Zelfde soort probleem hier, graag ontvang ik een reactie op ticket nr. 387473

- 5 van 5 sterren -