Vimexx Facebook

Onderwerp: Ik heb mijn hostingpakket geupgrade van Start naar Medium, heb ik nu ook meer opslagruimte voor mijn e-mail?

06-05-2023 09:35

Ik krijg meldingen dat mijn mailbox voor 80% vol zit (410/512 MB). Ik wil deze ruimte vergroten. Nu heb ik het Medium pakket aangeschaft, omdat hier meer opslagruimte bij zat. 

Nu weet ik niet zeker of deze opslagruimte ook geld voor mijn mailbox, zo te zien heb ik nog geen extra ruimte gekregen.

Weet iemand hoe ik de ruimte in mijn mailbox kan vergroten? 

Alvast bedankt!

12-05-2023 19:11
#4425

Beste Frank,

Ik zie dat je reeds antwoord gekregen hebt van mijn collega via een ticket. Voor hen die met hetzelfde probleem worstelen, plaats ik hier de oplossing.

Zo te zien heb je het persoonlijke limiet aangetikt van de mailbox. Deze kan je gemakkelijk zelf vergroten met behulp van de volgende handleiding: Mail box vol? Hoe vergroot ik een mailbox?

Standaard staat dit persoonlijke limiet op 512MB om zo disk space te besparen voor onze klanten, aangezien dat aardig aan kan tikken! Je kan deze limiet zelfs helemaal weghalen door er een 0 neer te zetten. Als je disk space al flink wat opslag in beslag neemt dan is het niet aan te raden, maar bij jou is dat niet het geval!

Groet,
Joram

- 5 van 5 sterren -