Vimexx Facebook

Onderwerp: Uitnodigen versturen vanaf iPhone CalDAV agenda

14-04-2023 15:54
Ik heb een agenda aangemaakt in Roundcube met een CalDAV connectie. Deze agenda heb ik toegevoegd aan mijn iPhone. Alles werkt prima en de agenda synchroniseert. Ik kan alleen geen uitnodigingen versturen. Geen foutmeldingen maar de uitnodigingen komen niet aan bij de geadresseerden of wordne helemaal niet verzonden. Is hier iets aan te doen of is dit gewoon een berperking van een CalDav agenda op de telefoon?
14-04-2023 20:50
#4405

Hi Jasper,

Helaas is dit een missende functionaliteit. Het uitnodigingen tussen ons platform en de 'grote' platformen verloopt niet zoals het hoort vanwege missende functionaliteit. We zijn hier wel druk aan het kijken naar een oplossing / alternatief en zal je hier in dit topic op de hoogte houden! Onze excuses!

31-07-2023 15:47
#4558

Beste Mitchell, dit is functionaliteit die denk ik wel meer mensen missen. Voor mijzelf is dit van groot belang in de communicatie tussen mij en mijn klanten. Het werkt bij mij ook niet, zowel op de iPhone als op de agenda-software op de Macbook. Heb je al een update wanneer jullie deze functie gaan toevoegen? Hartelijke groet, Inge

- 5 van 5 sterren -