Vimexx Facebook

Onderwerp: Verhoren upload limiet joomla 10 mb

08-03-2023 14:54

Hey luitjes aller eerst in vind het gebruik gemak van de support waardeloos met die tickets..

Zou fijn zijn als er zelf een Title ingevoerd kan worden want jullie voor selectie gaat nergens over wat dat betreft!

Maar goed.

Ik ben nu al ff bezig om  de limiet van 10mb in Joomla en zelfs in het admin van vimexx bij het file manager het limiet omhoog te krijgen want kom op zeg 10mb we leven niet meer in de prehistorie.

Alles al opgevolgd met het instellen in je php maar tevergeefs.

Ik moet mp3 bestanden uploaden maar krijg het niet dus voor elkaar vanwege die 10mb.

nu moet ik ook zeggen dat mijn ftp inloggen ook niet wil werken.. al tig keer accounts aangemaakt maar helaas

Php admin al vanaf dag 1 niet te bereiken maar goed met sit werkt en die is ff belangrijker maar dat uploaden is toch absoluut een drama.

Hoe en waar vind ik precies om de limiet echt te verhogen want bij php select werkt die instellingen niet

08-03-2023 15:31
#4341

He Michel,
Dit kan in de direct admin.
Dan even naar "Select PHP version"
Tabblad options en dan naar beneden scrollen naar "upload_max_filesize"

 

09-03-2023 13:36
#4345

Wat ik dus al aangaf werkt niet allang geprobeerd anders had ik hier geen melding gedaan

09-03-2023 13:58
#4348

Beste Michel,

Dan zit er ergens een andere instelling mogelijk nog niet goed. Zou je een ticket kunnen aanmaken of een chat kunnen starten? Dan helpen ik of mijn collega's je graag mee!

Met vriendelijke groet,

Jard
Vimexx

19-11-2023 11:30
#4736

Hallo Allemaal,

Het zou fijn zijn de oplossing hier te vermelden, zodat iedereen met hetzelfde probleemwe geen ticket of chat hoeft te starten.

Groetjes,
Jos

- 5 van 5 sterren -