Vimexx Facebook

Onderwerp: Voorheen werkende custom code levert opeens problemen op.

23-10-2022 20:03

Hallo,

Onder aan de website (cascadeyoga.eu) heb ik al sinds jaar en dag zo'n vrij standaard copyright melding staan. Dat wordt via de actieve style van mijn template geregeld m.b.v. custom code. Zie hieronder de actuele code zoals die altijd gewerkt heeft en effectief nog steeds doet, aangezien de copyright melding nog altijd netjes wordt afgebeeld. 

screenshot-53

Echter, als ik op "save", of "save & close" click, zonder enige wijziging te hebben aangebracht, krijg ik het volgende...

screenshot-54

Wijzigingen aanbrengen en dan "save, of "save & close" clicken levert hetzelfde resultaat op, en dat is dus concreet mijn probleem, met 2023 in aantocht.

"Close" clicken is alles wat ik kan.

Alle hulp wordt gewaardeerd.

Groetjes,

Paula

 

De custom code in tekst: <address><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 12pt;">© 2017-2022 Cascade Yoga</span><br /><span style="font-size: 12pt;">All Rights Reserved</span></p></address>

27-10-2022 09:05
#3960

Hoi Paula,

Dit is niet iets wat vanuit de server wordt tegengehouden. Is het niet beter om contact op te nemen met de makers van het thema? Ik denk dat zij je sneller kunnen helpen met een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

29-10-2022 02:58
#3965

Dank voor de tip, Hjalmar. Ga ik zeker doen, mocht ik hier niet alsnog een oplossing vinden.

Het probleem is naar mijn vermoeden overigens geintroduceerd bij de upgrade van 3.x naar 4.x

Het gebruikte template is "JA Simpli"

29-10-2022 03:27
#3966

Zojuist dan toch maar meteen de vraag neergelegd bij JoomlArt.

01-11-2022 00:47
#3969

Hoi Paula,

wanneer je die gehele code verwijderd en dan op save klikt wat gebeurt er dan?

Op de andere tabbladen staat ook geen extra code of linken naar afbeeldingen?

Groeten Ron

- 5 van 5 sterren -