Vimexx Facebook

Onderwerp: Ondersteuning

28-11-2021 11:03

Bestaan er nog medewerkers bij Vimexx die support leveren?

Heb gisteren gemeld dat er iets is met mijn database server en nog steeds geen antwoord. 

Mijn factuur komt nog wel op tijd...

30-11-2021 09:19
#3405

Hallo,

 

Wij hadden bij 1eurohosting een contract met automatische incasso nu krijg ik een melding dat in handmatig moet verlengen en direct betalen.

Dit vind ik niet juist nu moet ik voor de vereniging ik zelf van mijn rekening betalen. Dit vind ik geen goede oplossing. U heeft het overgenomen van 1eurohosting met alle overeenkomsten die afgesloten zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Wim Wassink

03-12-2021 13:48
#3425

Hoi Jan! We zijn er nog, als je opmerking over een ticket gaat kan het helaas door drukte inderdaad wat langer duren, we doen natuurlijk ons uiterste best dit binnen 24 uur te doen. Helaas is dat niet altijd mogelijk.

 

B.W. met betrekking tot de overname van 1eurohosting is automatisch incasso inderdaad niet aangezet, dit omdat de je 1eurohosting de toestemming hebt gegeven dit te doen, niet Vimexx. Ik zal je feedback hierover doorspelen.

23-06-2022 15:45
#3795

Hulp van Vimexx zwaar onder de maat.

Sinds gisteren mijn (bedrijfs) email er uit. Probeer al 2 dagen via LiveChat contact te krijgen , maar krijg steeds de melding "Oeps, de chat kan momenteel niet geladen worden".

Probeer nu via een Ticket het probleem op te lossen, maar dat gaat nog stroperiger dan pindakaas. Wat een drama.

26-07-2022 15:57
#3839

Hoi Andre,

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over ons. Mocht je ticket nog niet zijn opgelost of er is weinig tot geen vooruitgang, kun je dan even contact opnemen met mij via klacht@vimexx.nl? Dan kijk ik het even na en volg de status dan even op zodat we intern de verbeteringen kunnen doorvoeren zodat jij en andere klanten hier nog beter geholpen worden. Uiteraard zorg ik er dan ook even voor dat je goed geholpen word.

Met vriendelijke groet,
Hjalmar.

- 5 van 5 sterren -