Vimexx Facebook

Onderwerp: kan iemand dit (tegen betaling) in mijn webshop/website plaatsen zodat ik verder kan met op facebook adverteren?

11-11-2021 16:51

Een metatag toevoegen
Verify this domain by copying and pasting the provided meta-tag code into the <head> ... <head> section of your website’s home page HTML code.

  1. Copy this meta-tag:

    <meta name="facebook-domain-verification" content="ijr43acnf8frps54k24rd0sg0u67rf" />

  2. Paste the meta-tag into the <head> ... <head> section of the website’s home page HTML source, and publish the page.

    Notitie: Verificatie mislukt als de metatagcode buiten het gedeelte <head> staat of in een gedeelte dat dynamisch wordt geladen voor JavaScript.

  3. Nadat je de startpagina hebt gepubliceerd, controleer je of de metatag zichtbaar is door naar http://tinanijstad.nl/ te gaan en de HTML-bron te bekijken.
  4. Klik Domein verifiëren.
    NotitieHet kan maximaal 72 uur duren voordat Facebook de metatagcode heeft gevonden. Als nog steeds Niet geverifieerd wordt weergegeven als domeinstatus, moet je klikken op Domein verifiëren nogmaals of controleer of de metatag is vermeld in de scraperesultaten in de Sharing Debugger Tool.

of deze

 

 

DNS TXT-record bijwerken

Verifieer je domein door een nieuw DNS TXT-record aan je domein toe te voegen.

  1. Ga naar je domeinregistrator, meld je aan bij je account en zoek het gedeelte met DNS-records.
  2. Volg de instructies om dit TXT-record toe te voegen aan je DNS-configuratie:

    facebook-domain-verification=ijr43acnf8frps54k24rd0sg0u67rf

    Notitie: voor sommige domeinregistratoren moet je het symbool @ toevoegen aan het hostveld.

  3. Gebruik een zoektool voor DNS TXT om te bevestigen dat het record is bijgewerkt op je servers voordat je klikt op Domein verifiëren.
  4. Klik Domein verifiëren.
    Let op: het kan maximaal 72 uur duren voordat de wijziging wordt doorgevoerd op je servers. Als nog steeds Niet geverifieerd wordt weergegeven als domeinstatus, moet je nogmaals klikken op Domein verifiëren.
12-11-2021 11:57
#3384

Jawel app me even +31648327618

- 5 van 5 sterren -