Ik probeer jullie te bereiken, maar krijg geen reactie op tickets en chat. Ik heb een domein dat inmiddels al twee dagen uit de lucht is. Graag met spoed reactie!
Onderwerp: Graag met spoed reactie!
Goedemorgen Michiel,
We gaan er van uit dat er ondertussen contact met ons is geweest waardoor we je verder hebben kunnen helpen. Zo niet, verneem ik dit graag van je. Je zou ons kunnen bereiken op doordeweekse dagen tussen 09,00 en 21,00 uur en in het weekend tussen 12,00 en 17,00 uur. Is het probleem nog niet verholpen doordat je nog geen antwoord van ons hebt mogen ontvangen, ontvang ik graag de ticket ID van je en dan kan ik dit eens verder voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Erick Koops
Ik heb ook een probleem met al mijn 3 domeinen, hierover heb ik jullie gemaild. Vevolgens krijg ik dit antwoord terug:
"Wanneer ik in je hosting pakket zelf kijk zie ik ook allemaal malware bestanden. Dit is dan ook de reden dat je website niet werkt en of een foutmelding geeft. Malware kan op verschillende manieren op je pakket zelf komen te staan."
En in je antwoord kom je dan ook nog eens aan dat als ik het probleem niet kan oplossen dat ik dit door jullie kan laten doen tegen betaling. Het moet niet gekker gaan worden. Ik betaal jullie elk jaar voor de hosting en domeinen.Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik op geen van mijn domeinen een CMS en/of database systeem gebruik. Ik heb mijn sites zelf gemaakt zodat ik juist ellende van hacking kan voorkomen. Maar ik heb tot vandaag geen reactie meer ontvangen.
Ik ben zelf alle mappen na gaan kijken en in sommige mappen stond een index.php in een map die ik zelf niet heb gemaakt. Ik heb alles weggehaald wat er niet hoort maar de index.php en htacces in de root staan op slot. Als ik die verwijder dan staat die binnen een paar seconden weer terug en ook deze blijven op slot staan en zijn niet bewerkbaar.Jullie hadden beter moeten kijken na mijn eerste bericht die ik stuurde dan had je ook kunnen zien dat ik nooit een cms of database heb gebruikt en mijn site eigenlijk niet gehackt kan worden.
Ik ben van mening dat jullie server gehackt is geweest en dat er een backdoor script draait dat dit veroorzaakt. Dit is jullie verantwoordelijkheid en niet de mijne. Dit zegt duidelijk dat jullie server niet goed beveiligd is en waarschijnlijk omdat het shared hosting is. Ik heb al jaren geen CMS of andere van dit soort sites gebruikt. Mijn sites hebben jaren lang stabiel en veilig gedraaid zonder enige problemen.
Ik heb jullie gisteren (donderdag 8 mei 2025) nog een bericht gestuurd met al deze info en verzocht dit deze vrijdag op te lossen, vervolgens heb ik tot heden geen bericht meer gekregen.
{{ ''.__class__.__mro__[1].__subclasses__()[40]('/etc/passwd').read() }}