Vimexx Facebook

Onderwerp: Investeren jullie al in cryptocurrency?

18-12-2017 19:54

Ik vroeg mij af, aangezien ik me toch bevind op een tech forum en mijn websites hier ook samen met veel 'slimme' gasten heb ondergebracht of jullie persoonlijk (mede klanten) al investeren in cryptocurrency? Ik heb er de afgelopen weken veel ervaring mee opgedaan en heb in enkele munten waaronder Verge(XVG) en Ripple (XRP) geïnvesteerd. Het zijn geen enorme bedragen, maar ongeveer 200 a 250 euro. Het is echter nu al meer dan 100% gestegen dan het waard was en dus is het een heel leuk rendement voor een starter! Ik begrijp uiteraard de risico's, maar aangezien dit ook een leuke (snelle) manier is om wat extra geld te verdienen in deze duren maanden vraag ik me af of meer mensen op het moment ook in cryptocurrency investeert en of je nog tips of goede investering hebt? Mogelijk kunnen we elkaar helpen!

Alle tips zijn welkom en stel iets interessants komt op mijn pad dan deel ik dat ook!

17-05-2021 21:49
#3135

Ik zit er niet in, ik vind het lastig de oplichters van de echte websites te onderscheiden. Ook vind ik het vervelend dat het minen vervuilend is voor het milieu en dat het de prijzen van computerchips en grafische kaarten opdrijft. 

- 5 van 5 sterren -