Vimexx Facebook

Onderwerp: Is het forum nu wel of niet voor support?

07-08-2020 20:29

Het staat onder het kopje van support, het heet klanten forum en het zegt: "Stel je vraag en communiceer onderling met onze medewerkers en klanten"

Verder is het forum gestart met de woorden: "Onze medewerkers zullen hier ook actief zijn en proberen iedereen van een zó goed mogelijk antwoord te voorzien! Uiteraard kan je ons ook altijd blijven bereiken via onze livechat én via een ticket in je klantenpaneel!

https://www.vimexx.nl/forum/6-lounge/3-nieuwe-forum-is-geopend"

Nadat mijn vraag op het forum, die me ook relevant leek voor andere klanten na bijna 3 maanden nog steeds niet beantwoord was, stuurde ik maar een ticket. Toen werd er gezegd, het is druk, onze prioriteiten liggen bij het ticketsysteem. 

Dat kan natuurlijk, maar dat betekent feitelijk dat er geen support is op het forum.

Dat merkte ik op, noemde het schandelijk (nogmaals na bijna 3 maanden geen antwoord) en toen kreeg ik opeens te horen, dat het forum helemaal geen support biedt: "Boven het forum staat duidelijk "Klantenforum", niet "Support forum". Het idee hiervan is altijd geweest dat klanten hun kennis kunnen delen."

Jaja, zo lust ik er nog wel een paar, van "Onze medewerkers zullen hier ook actief zijn en proberen iedereen van een zó goed mogelijk antwoord te voorzien" tot "Het idee hiervan is altijd geweest dat klanten hun kennis kunnen delen."

Het hoe zit het nu, wel of geen support van Vimexx in het forum?

09-08-2020 08:42
#2726

Geen antwoord is óók antwoord... ;)

02-09-2020 23:04
#2760

ik geloof dat het niet uitmaakt of je door webreus of hier niet wordt beantwoord. allemaal 1 pot nat :(

04-09-2020 15:36
#2761

Via chat kreeg ik direct reactie.
Webreus kan je op geen enkele manier bereiken.

20-03-2021 07:44
#3021

Ik lees bovenaan het forum:

==========

Klantenforum van Vimexx

Stel je vraag en communiceer onderling met onze medewerkers en klanten

==========

Gaan ze die tekst nu veranderen of gaan ze hier reageren?
Ik hoop in ieder geval het laatste.

05-04-2021 08:58
#3050

vermoedelijk geven ze geen support aan een hele forum? Als je een phpbb website hebt dien je u vraag te stellen hier https://www.phpbbnl.be/  (e vinden via google als de link niet aanklikbaar is)

Vimexx doet enkel kleine aanpassingen zoals (dns,ssl,domeinnaam,php kleine dingen) maar heel de website doen ze niet.

13-09-2021 13:56
#3279

Dag,

Gezien de recente drukte op support hebben wij ervoor moeten kiezen om onze support op chat en tickets een hogere prioriteit te geven. Nu die drukte een beetje aan het dalen zullen wij ook vaker topics in het forum behandelen, maar bij issues die moeten worden nagezocht adviseer ik nog steeds om een ticket of chat te openen.

Met vriendelijke groet,
Jesse 

- 5 van 5 sterren -