07-09-2022 12:47

Hoi!

Ik wil een website maken, eenvoudig, waarop ik ook mijn blog kan zetten en mij aanbied als coach. Evt wil ik er later een webshop aan toevoegen en affiliate links.

Weet het nog niet precies, maar ik wil zsm een start maken. Ik wil graag dat ik gemakkelijk via mijn telefoon nieuwe blogartikelen en fotos erop kan plaatsen.

Lukt dat met de websitemaker van Vimexx? Is er iemand met wie ik even kan sparren die hier ook mee in de weer is (naast haar baan wellicht)? Ik wil niet opnieuw het wiel uitvinden; wil ook prima betalen voor een goede VA die snel en goed dingen voor mij kan regelen.

Ik ben niet onhandig met techniek, maar houd mij het liefste zoveel mogelijk bezig met de inhoud van de website.

Ik wil starten met zo minimaal mogelijk, zo duidelijk mogelijk en vindbaar op Google als je mijn naam intypt. De domeinnamen heb ik al geregistreerd.

Het eerste doel is delen dmv schrijven, het uiteindelijke doel is een nieuwe inkomensbron waar ik minimaal 10K omzet per maand mee behaal. (Voor een nieuwe inkomensbron denk ik ook aan andere websites beheren ed. Hierover wil ik ook graag met iemand sparren!).

Je mag mij mailen via judithmuntinga@home.nl Geen spam aub.

Groet en dank alvast!

Judith