Vimexx Facebook

Onderwerp: Website niet bereikbaar zonder www. ervoor

14-11-2017 22:58

Ik heb twee domeinnamen bij jullie geregistreerd (een .nl en een .com) en beiden gekoppeld aan 1 plus pakket . De .nl heb ik laten redirecten naar de .com site. Nu werkt het .nl domein prima: zowel 'www.mijndomein.nl' als 'mijndomein.nl' worden geredirect naar 'www.mijndomein.com'. Maar wat enkel niet werkt is om in de adresbalk  'mijndomein.com' in te typen. Persoonlijk krijg ik dan de melding: 

Uw domeinnaam "mijndomein".com is geparkeerd. 

De domeinnaam moet helaas nog gekoppeld worden. Hiervoor kun je de stappen uitvoeren uit de handleiding domeinnaam koppelen waarna het domein binnen 2 a 4 uur wél jouw website zal weergeven! 

Kortom : 

  • www.mijndomein.nl > redirect naar 'www.mijndomein.com' en toont mijn website
  • mijndomein.nl > redirect naar 'www.mijndomein.com' en toont mijn website
  • www.mijndomein.com > toont mijn website
  • mijndomein.com > error, toont bovenstaande message over dat de domeinnaam geparkeerd is

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn .com domein ook gewoon werkt zonder www. ervoor?

(Ik heb in DirectAdmin gekeken naar 'DNS management' maar zie geen verschillen tussen de instellingen van het .nl domein en het .com domein, dus ik zou denken dat het gewoon zou moeten werken?)

15-11-2017 11:25
#942

Goedemorgen Corine,

Dank voor je post op ons forum!

Ik heb even gekeken en met en zonder www. voor je "mijndomein.com" domein werken prima. Het komt door de DNS cache waardoor je nog de parkeer pagina ziet. Na verloop van tijd zal het bij jou ook werken!

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

- 5 van 5 sterren -