Vimexx Facebook

Onderwerp: Domeinnaam ontkoppelen

11-09-2017 20:56

Beste,

Ik heb op dit moment een domeinnaam die gekoppeld is aan een hosting. Hierdoor kan ik geen DNS aanpassingen doen. Ik wil mijn hosting niet verlengen en mij domeinnaam ontkoppelen zodat ik die naar een externe partij kan laten verwijzen. Wie kan mij uitleggen hoe ik de domeinnaam ontkoppel zodat ik de DNS weer kan aanpassen. En wie kan mij vertellen hoe ik een hosting opzeg. Moet ik dan de automatische verlenging uitzetten en daarna de waarschuwingen negeren o.i.d.

 

Ik hoor het graag.
Mvrg, Daan 

12-09-2017 10:05
#846

Beste Daan,

Dank voor je post op ons forum!

Via de "domeinen beheren" pagina in het klantenpaneel kan je via het icoontje voor je domeinnaam de keuze van "Ontkoppelen" aanklikken, zodoende wordt je domein ontkoppelt en kan je de DNS weer beheren via ons klantenpaneel. De hosting zal vanzelf verlopen wanneer automatisch verlengen uit staat en jij zelf de hosting niet handmatig zult verlengen.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

12-09-2017 20:33
#852

Bedankt voor uw reactie,

Het is gelukt nadat ik ook de DNS reset heb uitgevoerd en nieuwe DNS records heb ingeladen

 

25-03-2021 14:06
#3026

Ik kan deze functie in het nieuwe paneel niet vinden. Wel in het oude paneel maar die is nog beschikbaar tot 26-4-2021. 

05-05-2021 00:40
#3115

Hallo, 

 

ik heb perongeluk een domeinnaam gekocht. 
Ik wilde graag kijken of er een naam beschrikbaar was maar niet met de intensie deze te kopen. Ik wil graag annuleren. Kunt u mij alstublieft helpen.

 

groet, Maud

- 5 van 5 sterren -