Vimexx Facebook

Onderwerp: Valt dit onder spam

02-01-2017 09:26

Als eerste de beste wensen voor dit nieuwe jaar

 

Hoi mogelijk kunnen jullie mij helpen, op 28 December heb ik opdracht gegeven om mijn domain wavdsteen.com van ee andere hoster te laten verhuizen.
Omdat deze bijna was verlopen, is deze direct betaald, nu kreeg ik een mailtje binnen waarvan ik mijn twijfels heb, maar omdat het een com extansie betreft doe ik toch even navraag.

Wat denken jullie er van?

Hoe serieus moet ik dit nemen?

10-01-2017 20:05
#473

Beste Anton,

Dank voor je post op ons forum!

ICANN stuurt soms ook tussentijd verificatie-mails. Helaas kan ik de screenshot niet inzien, heb je toevallig al reeds contact met ons gehad en is het inmiddels al gelukt?

Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan vernemen wij dat graag!

14-01-2017 17:50
#488

Zodra u een .COM domein en een aantal andere extensies wilt verhuizen naar een andere aanbieder, dan krijgt u automaties na dat u de transfer aanvraagd een mail waar op MOET worden gereageerd, zo niet dan gaat de verhuizing gewoon niet door, in de mail staat een link en de mail is (meestal) in het Engels Zodra op Agree/YES etc is geklikt op de pagina dan wordt de verhuizing gestart, ook ontvangt u een mail van huidige aanbieder met een cancel link, klik deze link nooit wanneer u wel de naam zou willen verhuizen! De betere domein registrars bieden bij veel domeinen ook een mogelijkheid om direct akkoord te gaan nadat u op de confirmation email YES heeft gekozen, de domeinnaam zal vervolgens zeer snel verhuist zijn. Voor  elke extentie is dit anders meer info vind u op de officiele site van de door u gekozen domein extensie en op de website van ICANN waar ook een lijst is te vinden van alle extensies welke bestaan met een link naar hun websites...

Veel plezier met uw domeinnaam en succes met de verhuizingen van domeinnamen...

Willem

- 5 van 5 sterren -