Vimexx Facebook

Onderwerp: Waar moet ik DirectAdmin vinden?

23-11-2016 09:40

Hoi hoi,

Waarschijnlijk is dit een ontzettend domme vraag, maar deze wereld is compleet nieuw voor me. Ik heb nu dus een domeinnaam gekocht en een webhostingpakket aangeschaft, maar wat nu? Ik lees dat ik dit via DirectAdmin aan elkaar moet koppelen, maar waar vind ik dit programma?

Groetjes,

Marlijn

23-11-2016 11:13
#396

Beste Marlijn,

Dank voor je post op ons forum!

Je vindt alle gegevens van je hosting pakket in je mailbox. Na ontvangst van betaling worden deze gegevens automatisch naar je gestuurd. In de email vind je je inloggegevens van DirectAdmin.

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben, mochten er nog vragen zijn dan vernemen wij die graag!

23-11-2016 14:57
#398

Okee super, bedankt!

26-12-2017 21:25
#1002

Hey, ik ben nieuw in deze wereld en ik weet niks over domeinen etc. Maar ik heb geen mail ontvangen met de inloggegevens voor directadmin denk ik...

Kunnen jullie miss een kort 'stappenplan' maken ?  Ik zou graag mijn domein gebruiken als email adres... dus mijn domein is tuurdaneels.eu dus ik zou bv graag willen dat mijn email adres Tuur@tuurdaneels.eu is .

 

bedankt voor jullie tijd alvast !

MVG. Tuur Daneels

 

30-01-2018 17:37
#1078

Hé Tuur, 

Ik kom terecht op de geparkeerd pagina, om je domeinnaam te koppelen aan jouw webhostingpakket verwijs ik je graag naar; https://www.vimexx.nl/help/ik-zie-de-melding-uw-domeinnaam-is-geparkeerd
Het is van belang dat je dus een webhosting pakket hebt, heb je deze nog niet? Het Start pakket kost even uit het hoofd rond de €6, die is prima geschikt voor e-mailhosting (doe ik zelf ook haha). 

Gezien je geen gegevens hebt, neem ik aan dat je ook nog geen webhosting pakket hebt? Je ontvangt na aanschaf een mail met de inlog voor DirectAdmin, hier kan je een e-mailadres aanmaken, zie: https://www.vimexx.nl/help/emailaccount-aanmaken-in-directadmin

Ik hoop dat je er zo uitkomt.

Groet,

Rick

20-10-2022 16:23
#3947

Om dit maar weer op te pakken, ik heb ook een domein gekocht en vind ook nergens direct admin (ik wil de DNS records installen voor MS365)Ik heb ook geen email met gegevens ontvangen?

21-03-2023 20:50
#4364

Niets werkt bij vimexx 

- 5 van 5 sterren -